Kampaně na sociálních sítích
Chcete být součástí moderního trendu, sociální síť?
Potřebujete přesně cílenou reklamu pro konkrétní typ produktu a skupinu uživatelů?
Chcete se aktivně zapojit do Vaší propagace a komunikovat s Vašimi potencionálními zákazníky moderní formou?
Potřebujete přesně cílenou reklamu pro konkrétní typ produktu a skupinu uživatelů?
Chcete se aktivně zapojit do Vaší propagace a komunikovat s Vašimi potencionálními zákazníky moderní formou?
Zajistíme Vám přesně cílenou reklamu na sociálních sítích Facebook, Twitter. Vytvoříme návrh dle pravidel internetu, aby reklama byla co nejúčinnější, flexibilně v průběhu kampaně upravíme znění dle aktuálních zjištění. Po ukončení kampaně obdržíte statistiky zásahu.
Jak probíháobjednávkazakázkarealizaceod A do Z
Každá zakázka začíná objednávkou. Objednávku lze realizovat buď prostřednictvím formuláře níže, nebo prostřednictvím e-mailu. Objednávky přijímáme na e-mailu josef.kuta@gmail.com.
Pro tvorbu správné sociální kampaně je zapotřebí maximum informací. Cílová skupina, finanční rozsah, druh propagovaného produktu. Čím více informací nám sdělíte, tím lepší kampaň bude.
Pro sociální kampaně můžeme využít vašich grafických podkladů, nebo jsme schopni vytvořit bannery z vašich dodaných textů, grafiky, fotografií.
V této fázi navrhujeme rozpočet kampaně.
V této fázi navrhujeme rozpočet kampaně.
V této fázi je zaslán náhled kampaně a případných námi vytvořených bannerů.
Po schválení rozpočtu je zaslána zálohová faktura na 50% ceny.
Po schválení rozpočtu je zaslána zálohová faktura na 50% ceny.
Po kompletním schválení a uhrazení zálohové faktury je aktivována kampaň dle zadání.
Po ukončení kampaně poskytujeme informace dosahu a vyhodnocení.
V této fázi je zaslána doplatková faktura.
V této fázi je zaslána doplatková faktura.
Formulář proobjednávkupoptávkunašich služeb.
Informace, které se mohou hodit
Sociální síť, společenská síť nebo komunitní síť (anglicky social network nebo community network) je služba na Internetu, která registrovaným členům umožňuje si vytvářet osobní (či firemní) veřejný či částečně veřejný profil, komunikovat spolu, sdílet informace, fotografie, videa, provozovat chat a další aktivity. Někdy se za sociální síť považují i internetová diskusní fóra, kde si uživatelé vyměňují názory a poznatky na vybraná témata (těhotenství, automobily, finanční poradenství, apod.). Komunikace mezi uživateli sociálních sítí může probíhat buď soukromě mezi dvěma uživateli nebo (nejčastěji) hromadně mezi uživatelem a skupinou s ním propojených dalších uživatelů.
Pojmenování pochází ze sociologického pojmu sociální síť – skupina lidí, která spolu udržuje komunikaci různými prostředky.
V současnosti nejznámější a největší sociální sítí na světě je Facebook s více než miliardou registrovaných uživatelů (květen 2019).
Podle italské studie má život na sociálních sítích značně negativní dopad na skutečný život každého člověka ve smyslu, že komunikace s ostatními pomocí sociálních sítí ovlivňuje, jak moc těmto lidem dotyčný věří, přičemž ztráta důvěry dopadá negativně na vnímání vlastní spokojenosti se životem. Navíc je vlivem systému paradoxně většina uživatelů (i 90 %) méně populárních než jejich přátelé. Mladí lidé mají navíc problémy s posouzením důvěryhodnosti zpráv. Odborníci často nedoporučují je používat.
Pojmenování pochází ze sociologického pojmu sociální síť – skupina lidí, která spolu udržuje komunikaci různými prostředky.
V současnosti nejznámější a největší sociální sítí na světě je Facebook s více než miliardou registrovaných uživatelů (květen 2019).
Podle italské studie má život na sociálních sítích značně negativní dopad na skutečný život každého člověka ve smyslu, že komunikace s ostatními pomocí sociálních sítí ovlivňuje, jak moc těmto lidem dotyčný věří, přičemž ztráta důvěry dopadá negativně na vnímání vlastní spokojenosti se životem. Navíc je vlivem systému paradoxně většina uživatelů (i 90 %) méně populárních než jejich přátelé. Mladí lidé mají navíc problémy s posouzením důvěryhodnosti zpráv. Odborníci často nedoporučují je používat.
Webová stránka je v informatice označení pro soubor dat zobrazovaný uživateli webovým prohlížečem. Webové stránky jsou součástí celosvětového WWW (laicky označovaného jako internet, i když WWW je jen jedna ze služeb dostupných na internetu) ve formě hypertextu. Hypertext umožňuje sloučit text a multimédia a zároveň propojit webové stránky hyperlinky (tj. odkazy), které po kliknutí uživateli zobrazí jiný obsah (jinou webovou stránku).