Loga a corporate identity
Logo je jako podpis. Je jedinečný a lze jej velmi dobře spojit s konkrétní činností.
Chcete být originální a vystupovat jako homogenní celek?
Rádi byste měli veškeré dokumenty, visuál a ostatní firemní identifikační materiály v jednotném profesionálním stylu?
Chcete být originální a vystupovat jako homogenní celek?
Rádi byste měli veškeré dokumenty, visuál a ostatní firemní identifikační materiály v jednotném profesionálním stylu?
Navrhneme logo dle Vašich přání v několika variantách. Zvládneme i dobře zapamatovatelnou ikonografii v podobě nejrůznějších piktogramů, jednotných visuelních prvků a ty následně aplikujeme do Vaši buď již zavedené firemní identity a nebo vytvoříme zcela novou. Nad veškerým průběhem máte plnou kontrolu a jen Vy určujete rozsah aplikace. Jednotná tvář umocňuje profeionalitu.
Jak probíháobjednávkazakázkarealizaceod A do Z
Každá zakázka začíná objednávkou. Objednávku lze realizovat buď prostřednictvím formuláře níže, nebo prostřednictvím e-mailu. Objednávky přijímáme na e-mailu josef.kuta@gmail.com.
Ke správné realizaci každé zakázky je zapotřebí maximum informací. Abychom se co nejvíce trefili do vaší dentity, potřebujeme informace ohledně zaměření vaší podnikatelské činnosti, máte-li již nasteveny firemní barvy, písma, tak i tyto.
Samozřejmě přijímáme individuální přání a požadavky, jak byste vy si představovali vaše logo a následné užití v CI.
V této fázi vytvoříme kalkulaci a po jejím chválení je zaslána zálohová faktura ve výši 50% kalkulační ceny.
V této fázi vytvoříme kalkulaci a po jejím chválení je zaslána zálohová faktura ve výši 50% kalkulační ceny.
Nyní máme veškeré potřební informace, podklady a přání a je pomyslný míček na naší straně.
Po úhradě zálohové faktury začínáme navrhovat 2 návrhy vašeho loga v několika variantách.
Po úhradě zálohové faktury začínáme navrhovat 2 návrhy vašeho loga v několika variantách.
Nyní je míček na vaší straně a dle zaslaných návrhů probíhá připomínkování a výběr finální verze loga a užití v případě CI.
V této fázi je logo či CI hotové a probíhá distribuce grafického manuálu, loga v křivkách a bitmapových souborech a zasíláme doplatkovou fakturu.
Obvyklými výstupy grafického manuálu je soubor v PDF a samotné grafické návrhy a loga v EPS, PDF, JPG, PNG a TIFF.
Obvyklými výstupy grafického manuálu je soubor v PDF a samotné grafické návrhy a loga v EPS, PDF, JPG, PNG a TIFF.
Formulář proobjednávkupoptávkunašich služeb.
Informace, které se mohou hodit
Logo (z řeckého logos = slovo, řeč, zákon, pojem…) je módní slangový výraz používaný v českém jazykovém prostředí jen krátké období od poloviny 90. let 20. století. Není z něho zřejmé, zda jde o logotyp (písmovou značku) nebo nerozlišující laické označení jednoduchého grafického symbolu nebo kombinované grafické značky.
Teorie komunikace rozlišuje prvky zastupující jedinečné a obecné jevy. Ve verbální komunikaci to jsou vlastní jména a další slova.
Ve vizuální komunikaci jsou jedinečné jevy zastupovány grafickými symboly (samotný graf. prvek bez písma), logotypy (graficky upravené písmo) nebo jejich kombinací - grafickými značkami. Svébytnými oblastmi jedinečných jevů jsou historické erby nebo komerční značky.
Obecné jevy jsou ve vizuální komunikaci zastupovány figurami, znaky a symboly. Figura je grafická struktura, která ve vědomí diváka nabývá významu prostřednictvím podobnosti s realitou. Znak je struktura nepodobající se realitě, význam nabývá prostřednictvím společenské konvence. Symbol je figura nebo znak s druhotným významem. (Sémiotika pracuje s termínem "znak" v jiných souvislostech.)
Teorie komunikace rozlišuje prvky zastupující jedinečné a obecné jevy. Ve verbální komunikaci to jsou vlastní jména a další slova.
Ve vizuální komunikaci jsou jedinečné jevy zastupovány grafickými symboly (samotný graf. prvek bez písma), logotypy (graficky upravené písmo) nebo jejich kombinací - grafickými značkami. Svébytnými oblastmi jedinečných jevů jsou historické erby nebo komerční značky.
Obecné jevy jsou ve vizuální komunikaci zastupovány figurami, znaky a symboly. Figura je grafická struktura, která ve vědomí diváka nabývá významu prostřednictvím podobnosti s realitou. Znak je struktura nepodobající se realitě, význam nabývá prostřednictvím společenské konvence. Symbol je figura nebo znak s druhotným významem. (Sémiotika pracuje s termínem "znak" v jiných souvislostech.)
Firemní styl, často přepisováno anglicky jako corporate identity, je souhrnné označení pro soubor pravidel určujících jak vnější vystupování firmy ke svému okolí a zákazníkům, tak vnitrofiremní vztahy mezi zaměstnanci, systém komunikace, řízení a odměňování. Disponuje tedy určitým součtem vlastností a způsobů prezentace, které spojují organizaci a současně ji od jiné odlišují. O podnikovém stylu můžeme říci, že je smyslem i formou určité organizace.