Loga a corporate identity

Vizitky a navštívenky
Logo je jako podpis. Je jedinečný a lze jej velmi dobře spojit s konkrétní činností.
Chcete být originální a vystupovat jako homogenní celek?
Rádi byste měli veškeré dokumenty, visuál a ostatní firemní identifikační materiály v jednotném profesionálním stylu?


Navrhneme logo dle Vašich přání v několika variantách. Zvládneme i dobře zapamatovatelnou ikonografii v podobě nejrůznějších piktogramů, jednotných visuelních prvků a ty následně aplikujeme do Vaši buď již zavedené firemní identity a nebo vytvoříme zcela novou. Nad veškerým průběhem máte plnou kontrolu a jen Vy určujete rozsah aplikace. Jednotná tvář umocňuje profeionalitu.

Jak probíháobjednávkazakázkarealizaceod A do Z

Každá zakázka začíná objednávkou. Objednávku lze realizovat buď prostřednictvím formuláře níže, nebo prostřednictvím e-mailu. Objednávky přijímáme na e-mailu josef.kuta@gmail.com.
Ke správné realizaci každé zakázky je zapotřebí maximum informací. Abychom se co nejvíce trefili do vaší dentity, potřebujeme informace ohledně zaměření vaší podnikatelské činnosti, máte-li již nasteveny firemní barvy, písma, tak i tyto.
Samozřejmě přijímáme individuální přání a požadavky, jak byste vy si představovali vaše logo a následné užití v CI.
V této fázi vytvoříme kalkulaci a po jejím chválení je zaslána zálohová faktura ve výši 50% kalkulační ceny.
Nyní máme veškeré potřební informace, podklady a přání a je pomyslný míček na naší straně. 
Po úhradě zálohové faktury začínáme navrhovat 2 návrhy vašeho loga v několika variantách.
Nyní je míček na vaší straně a dle zaslaných návrhů probíhá připomínkování a výběr finální verze loga a užití v případě CI.
V této fázi je logo či CI hotové a probíhá distribuce grafického manuálu, loga v křivkách a bitmapových souborech a zasíláme doplatkovou fakturu.
Obvyklými výstupy grafického manuálu je soubor v PDF a samotné grafické návrhy a loga v EPS, PDF, JPG, PNG a TIFF.

Formulář proobjednávkupoptávkunašich služeb.

Prosím vyplňte požadovaná pole, jsou označena hvězdičkou.
Prosím vyplňte požadovaná pole, jsou označena hvězdičkou.
Prosím vyplňte požadovaná pole, jsou označena hvězdičkou.
Prosím vyplňte požadovaná pole, jsou označena hvězdičkou.
Prosím vyplňte požadovaná pole, jsou označena hvězdičkou.

Informace, které se mohou hodit

Logo (z řeckého logos = slovo, řeč, zákon, pojem…) je módní slangový výraz používaný v českém jazykovém prostředí jen krátké období od poloviny 90. let 20. století. Není z něho zřejmé, zda jde o logotyp (písmovou značku) nebo nerozlišující laické označení jednoduchého grafického symbolu nebo kombinované grafické značky.

Teorie komunikace rozlišuje prvky zastupující jedinečné a obecné jevy. Ve verbální komunikaci to jsou vlastní jména a další slova.

Ve vizuální komunikaci jsou jedinečné jevy zastupovány grafickými symboly (samotný graf. prvek bez písma), logotypy (graficky upravené písmo) nebo jejich kombinací - grafickými značkami. Svébytnými oblastmi jedinečných jevů jsou historické erby nebo komerční značky.

Obecné jevy jsou ve vizuální komunikaci zastupovány figurami, znaky a symboly. Figura je grafická struktura, která ve vědomí diváka nabývá významu prostřednictvím podobnosti s realitou. Znak je struktura nepodobající se realitě, význam nabývá prostřednictvím společenské konvence. Symbol je figura nebo znak s druhotným významem. (Sémiotika pracuje s termínem "znak" v jiných souvislostech.)
Firemní styl, často přepisováno anglicky jako corporate identity, je souhrnné označení pro soubor pravidel určujících jak vnější vystupování firmy ke svému okolí a zákazníkům, tak vnitrofiremní vztahy mezi zaměstnanci, systém komunikace, řízení a odměňování. Disponuje tedy určitým součtem vlastností a způsobů prezentace, které spojují organizaci a současně ji od jiné odlišují. O podnikovém stylu můžeme říci, že je smyslem i formou určité organizace.

Naše dlouhodobé projekty

James Bond CZ
Zelená výstava
Pohadky.cz