Propagační předměty

Vizitky a navštívenky
Chcete se prezentovat originálním dárkem podtrženým Vaším potiskem?
Chcete se ukázat při důležitých jednáních něčím ofiginálním?
Radi byste vystupovali profesionálně na veletrzích s nevšedními propagačními předměty?

Nabízíme tisíce druhů propagačních předmětů. Ať již od klasických propisek až po batohy, nebo např. lahve vína či originální hodinky. Toto vše můžeme potisknout vhodnou technologií, abyste se těmito předměty mohli prezentvat právě Vy. Zvládáme jak malé tak velké série. Ukažte svým zákazníkům, že Vy jako zavedená vinotéka máte vlastní sady na víno, nebo jako stavební firma vlastní metry, vodováhy aj. Dle Vašeho základního požadavku vybereme z obrovského okruhu propagačních předmětů právě tu Vaši skupinu. Vše následně distribujeme do Vaší firmy.

Jak probíháobjednávkazakázkarealizaceod A do Z

Každá zakázka začíná objednávkou. Objednávku lze realizovat buď prostřednictvím formuláře níže, nebo prostřednictvím e-mailu. Objednávky přijímáme na e-mailu josef.kuta@gmail.com.
Ke správné realizaci každé zakázky je zapotřebí maximum informací. Vzhledem k velmi širokému sortimentu je pro jednodušší výběr požadována zaměření propagačního předmětu, účel, akce a finanční rozmezí. Na základě těchto informací je vybrán užší výběr předmětů pro další selekci.
Po výběru konkrétních předmětů probíhá diskuse identifikování logem, textem a možnosti těchto identifikací.
Po schválení typu identifikace je navržena cena a po jejím schválení vystavena zálohová faktura na 50% ceny.
Po úhradě zálohové faktury začínáme zasíláme vizualizace identifikací propagačních předmětů.
Nyní je míček na vaší straně a dle zaslaných návrhů probíhá připomínkování identifikace.
Vše je již připravené k výrobě.  V této fázi zasíláme doplatkovou fakturu.

Formulář proobjednávkupoptávkunašich služeb.

Prosím vyplňte požadovaná pole, jsou označena hvězdičkou.
Prosím vyplňte požadovaná pole, jsou označena hvězdičkou.
Prosím vyplňte požadovaná pole, jsou označena hvězdičkou.
Prosím vyplňte požadovaná pole, jsou označena hvězdičkou.
Prosím vyplňte požadovaná pole, jsou označena hvězdičkou.

Informace, které se mohou hodit

Logo (z řeckého logos = slovo, řeč, zákon, pojem…) je módní slangový výraz používaný v českém jazykovém prostředí jen krátké období od poloviny 90. let 20. století. Není z něho zřejmé, zda jde o logotyp (písmovou značku) nebo nerozlišující laické označení jednoduchého grafického symbolu nebo kombinované grafické značky.

Teorie komunikace rozlišuje prvky zastupující jedinečné a obecné jevy. Ve verbální komunikaci to jsou vlastní jména a další slova.

Ve vizuální komunikaci jsou jedinečné jevy zastupovány grafickými symboly (samotný graf. prvek bez písma), logotypy (graficky upravené písmo) nebo jejich kombinací - grafickými značkami. Svébytnými oblastmi jedinečných jevů jsou historické erby nebo komerční značky.

Obecné jevy jsou ve vizuální komunikaci zastupovány figurami, znaky a symboly. Figura je grafická struktura, která ve vědomí diváka nabývá významu prostřednictvím podobnosti s realitou. Znak je struktura nepodobající se realitě, význam nabývá prostřednictvím společenské konvence. Symbol je figura nebo znak s druhotným významem. (Sémiotika pracuje s termínem "znak" v jiných souvislostech.)

Naše dlouhodobé projekty

James Bond CZ
Zelená výstava
Pohadky.cz